Новий MINI John Cooper Works GP.

Рідкісний екземпляр.

Нащадок династії спортивних автомобілів встановлює нові критерії продуктивності у сегменті автомобілів преміум-класу. Новий MINI John Cooper Works GP (комбінована витрата пального: 7,3 л/100 км, змішані викиди CO2: 167 г/км) - це найшвидша модель британського бренду, яка коли-небудь була схвалена для доріг загального користування. 4-циліндровий двигун з турбокомпресором потужністю 225 кВт/306 к.с. розганяє двомісну модель - на базі 3-дверного MINI - від 0 до 100 км/год всього за 5,2 секунди. Новий MINI John Cooper Works GP вперше був представлений для огляду на автомобільній виставці в Лос-Анджелесі (з 22 листопада до 1 грудня 2019 року) і згодом буде випущений в обмеженій кількості - 3000 екземплярів на заводі MINI в Оксфорді. Прихильники перегонів, які першими замовлять дані автомобілі, зможуть отримати їх починаючи з березня 2020 року. 

Традиційні враження від перегонів передані завдяки найпотужнішому двигуну, який коли-небудь використовувався в невеликому автомобілі цієї марки, технології підвіски, яка налаштована на основі всебічного гоночного досвіду John Cooper Works і кузову, який оптимізовано для отримання полегшеної конструкції, жорсткості та аеродинаміки. Новий MINI John Cooper Works GP пропонує неперевершений спортивний стиль і приголомшливу маневреність. Він є частиною захоплюючої традиції, що тісно пов'язана з ім'ям легендарного конструктора Формули 1 Джона Купера ще з моменту дебюту класичного Mini 60 років тому. Як на дорогах загального користування, так і на трасах для перегонів ця комбінація була постійним джерелом спортивних досягнень: від першого Mini Cooper з перемогою в Чемпіонаті Великобританії серед легкових автомобілів - до трьох сумарних перемог в ралі Монте-Карло, гоночної серії MINI Challenge, досягнень в ралі Дакар і новітнього покоління моделей John Cooper Works.

Новий MINI John Cooper Works GP переносить досвід експлуатації маленького преміального автомобіля на абсолютно новий рівень. Під час тест-драйвів, які є частиною процесу розробки серії, він завершив коло Нордшляйфе на трасі Нюрбургринг менш ніж за вісім хвилин - майже на півхвилини швидше, ніж його попередник.

Новий MINI John Cooper Works GP: огляд головних особливостей.

• 2,0-літровий 4-циліндровий двигун з технологією MINI TwinPower Turbo, 225 кВт/306 к.с. і 450 Нм.

• Потужність на 55 кВт/75 к.с. більше, ніж у MINI John Cooper Works F56.

• Розгін від 0 до 100 км/год за 5,2 секунди, максимальна швидкість: 265 км/год (без обмежувача).

• Концепція подачі і охолодження масла орієнтована на максимальну продуктивність.

• Спеціально налаштована спортивна вихлопна система для потужного звучання.

• 8-ступінчаста спортивна трансмісія Steptronic з вбудованим механічним блокуванням диференціалу для передніх коліс.

• Специфічний дизайн і налаштування ходової частини, підвіска опущена на 10 мм у порівнянні з MINI John Cooper Works F56.

• Особливо високоефективна спортивна гальмівна система.

• Надзвичайно жорсткі з'єднання двигуна і підвіски, та конструкція кузова.

• Характерні передні і задні фартухи.

• Двоконтурний спойлер на даху.

• Масивні карбонові накладки на колісних арках.

• Двомісний салон з характерним кокпітом.

Вражаюче джерело потужності: 4-циліндровий двигун з технологією MINI TwinPower Turbo.

4-циліндровий двигун, розроблений для максимальної продуктивності, побудований зі знанням особливостей перегонів, забезпечує потужність, необхідну для захоплюючих динамічних характеристик нового MINI John Cooper Works GP. 2,0-літровий двигун оснащено технологією MINI TwinPower Turbo останнього покоління, а також безліччю точно модифікованих деталей, які відрізняють його від двигуна MINI John Cooper Works. Характерні модифікації включають в себе посилений колінчастий вал зі збільшеним діаметром основного підшипника, спеціальні поршні, шатуни без втулок і новий демпфер крутильних коливань з оптимізованим охолодженням. 4-циліндровий двигун розвиває максимальний крутний момент 450 Нм при частоті 1750 об/хв, підтримуючи цей показник у діапазоні 4500 об/хв. Максимальна потужність 225 кВт/306 к.с. доступна в діапазоні 5000-6250 об/хв.

Крім того, екстремальні характеристики 4-циліндрового двигуна досягаються за допомогою недавно розробленого турбокомпресора. Його вбудовано у вихлопний колектор і оснащено клапаном відведення повітря, який допомагає оптимізувати його реакцію. Ступінь стиснення двигуна в MINI John Cooper Works була зменшена з 10,2 до 9,5 відповідно до підвищення тиску наддуву, що забезпечується системою.

До того ж, останнє покоління бензинового прямого вприскування сприяє мимовільному розвитку потужності. Його нові багатоканальні інжектори, розташовані в центрі між клапанами, здатні впоратися із підвищеною витратою, транспортуючи паливо в камери згоряння під тиском вприскування до 350 бар. Тонке розпилювання дозволяє точно дозувати паливо та, на додаток до оптимізованої ефективності, також призводить до особливо чистого згоряння.

Крім того, новий MINI John Cooper Works GP оснащений характерним моторним масляним картером зі збільшеним об'ємом і відмінною геометрією. Це забезпечує надійну подачу масла в будь-який час, навіть під час надзвичайно спортивного водіння з високим рівнем поздовжнього та поперечного прискорення.

Характерна вихлопна система генерує емоційно потужний звук.

Імпульсивний розвиток потужності і неприборкане обертання двигуна підкреслюється вражаючим звуком вихлопної системи, яка була розроблена спеціально для цієї моделі. Акустика достовірно відображає видатні динамічні характеристики нового MINI John Cooper Works GP. При спокійній їзді в діапазоні низьких обертів автомобіль видає стримане звучання. При повному навантаженні динамічний розвиток потужності підтримується низьким протитиском вихлопних газів і супроводжується звуком, навіяним автоспортом. Прямий трубопровід вихлопної системи веде до особливо великого заднього глушника з характерним внутрішнім дизайном. Далі дві вихлопні труби з матовою обробкою з нержавіючої сталі і діаметром 90 міліметрів кожна відгалужуються центрально в задній фартух. Однією з функцій, які оптимізують реакцію вихлопної системи на викиди, є фільтр сажі бензинового двигуна. Очищення вихлопних газів в новому MINI John Cooper Works GP відповідає стандарту викидів Euro 6d-TEMP.

Концепція незалежного охолодження розроблена на основі досвіду перегонів.

Динамічні характеристики двигуна відкривають шлях до видатної потужності, яку можна випробувати як на дорозі загального користування, так і на трасі для перегонів. Ці вимоги до управління температурою відповідають концепції охолодження, розробленою спеціально для нового MINI John Cooper Works GP на основі досвіду та знання перегонів. Два зовнішніх охолоджувача охолоджуючої рідини для високотемпературного контуру, розширювальний бак для конкретної моделі зі збільшеним об'ємом, спеціально розроблена модульна система зберігання охолоджуючої рідини та електричний вентилятор зі збільшеною потужністю гарантують, що двигун завжди підтримує свою оптимальну робочу температуру - навіть при високих навантаженнях і надзвичайно спортивному стилі водіння.

Система охолодження картера може бути тимчасово відключена за допомогою нового клапана розділеного охолодження, щоб оптимізувати реакцію двигуна на прогрів. Крім того, трансмісія також має окремий контур охолодження.

Нова 8-ступінчаста коробка передач Steptronic з механічним блокуванням диференціалу.

Високопродуктивний двигун нового MINI John Cooper Works GP розташований поперечно спереду відповідно до фірмового принципу марки. Адаптована технологія гоночного двигуна також використовується для передачі потужності на передні колеса. Новий MINI John Cooper Works GP в стандартній комплектації оснащений характерною для моделі 8-ступінчастою коробкою передач Steptronic - в комплекті з вбудованим блокуванням диференціалу, яка відповідає динамічним характеристикам двигуна і високому крутному моменту. Останнє покоління трансмісійних функцій має підвищений ККД і збільшений діапазон передавальних чисел. Муфта гідротрансформатора, яка закривається одразу після включення, забезпечує прямий зв'язок з двигуном для відчуття імпульсивного водіння. Нова система управління коробкою передач забезпечує особливо спортивну стратегію перемикання. Акустичний комфорт оптимізований нещодавно розробленим демпфером крутильних коливань. Управління 8-ступінчастою коробкою передач Steptronic здійснюється характерним для моделі електронним селектором. Ручний вибір передач також є можливим за допомогою стандартних перемикачів перемикання передач на кермі.

Механічне блокування диференціала, вбудоване в трансмісію, забезпечує розподіл крутного моменту між правим і лівим передніми колесами, що сприяє зчепленню під час особливо динамічного повороту. Це поєднано з системою динамічного контролю стійкості DSC (Dynamic Stability Control) і діє як поперечне блокування, щоб зменшити різницю у швидкості між передніми колесами. При навантаженні можна створити ефект блокування до 31%. Механічне блокування протидіє будь-якій втраті зчеплення, як у разі різних коефіцієнтів тертя, так і в разі відмінностей у швидкості між правим та лівим ведучими колесами. Для цієї мети вона спрямовує вищу пропорцію крутного моменту на колесо з кращим зчепленням або на колесо, яке обертається повільніше, забезпечуючи запобігання будь-якій тенденції до недостатнього або надмірного обертання на ранній стадії. Це забезпечує MINI John Cooper Works GP особливо гнучким управлінням і дозволяє йому розганятися ще швидше після проходження поворотів.

Посилені кріплення двигуна, конструкція кузова і з'єднання підвіски з високим ступенем жорсткості.

Характерне з'єднання двигуна, трансмісії і підвіски, а також надзвичайно жорстка конструкція кузова забезпечують дуже безпосередню і точну реакцію на кермові маневри і руху педалі акселератора. Однією з найголовніших рис є кріплення двигуна, спеціально розроблене для нового MINI John Cooper Works GP. Щільне з'єднання двигуна і трансмісії з кузовом оптимізує реакцію приводу.

В області піддону тунельний міст був змінений міцною опорою для аналогічно модифікованого елемента задньої осі. Велика прямокутна розпірна рама забезпечує ідеальні умови для конфігурації підвіски, орієнтованої на найвищі рівні поперечного прискорення. Спереду з'єднання підвіски оптимізовано за допомогою кронштейна.

Характерна конфігурація підвіски, система курсової стійкості DSC з режимом GP.

Завдяки кінематиці та еластокінематиці, характерній для цієї моделі, технологія підвіски нового MINI John Cooper Works GP відкриває зовсім новий вимір характерного відчуття їзди. В ході інтенсивної програми випробувань на Nürburgring Nordschleife та інших гоночних трасах вона була точно налаштована для надзвичайно високої потужності двигуна. Характерні версії одношарнірного моста з підвіскою Макферсона для передніх коліс і задньої осі також були оптимізовані відносно жорсткості компонентів. Щоб збільшити маневреність, ширина колії була збільшена, а кузов опущений на 10 міліметрів у порівнянні з MINI John Cooper Works. Спеціально відрегульовані пружини підвіски є такою ж важливою частиною, як і спеціально адаптовані допоміжні пружини, амортизатори й стабілізатори. Нещодавно розроблені поворотні підшипники дозволяють підвищити рівень розвалу на передніх колесах. Поряд з аналогічним підвищенням рівня розвалу задніх коліс це збільшує потенціал передачі бічних сил під час динамічного проходження повороту. Підшипники стабілізатора на передній і задній осях з особливо високим попереднім навантаженням оптимізують підтримку поперечного нахилу при імпульсних рухах керма.

Стандартні функції електромеханічного підсилювача керма включають в себе підтримку рульового управління в залежності від швидкості для максимальної точності при проходженні поворотів на швидкості і для комфортного маневрування на низьких обертах. У якості альтернативи стандартної конфігурації DSC також пропонується режим GP, який можна активувати за допомогою перемикача. Цей параметр підвищує пороги стабілізуючого втручання з боку гальмівної системи та системи управління двигуном. У поєднанні з механічним блокуванням диференціалу це забезпечує ще більш інтенсивну підтримку для маневреного управління новим MINI John Cooper Works GP. Крім того, перемикач для управління системою стабільності руху також може використовуватися для її вимкнення - за допомогою режиму DSC off.

Спортивна гальмівна система та легкі ковані колеса в ексклюзивному форматі.

Спортивна гальмівна система в новому MINI John Cooper Works GP забезпечує стабільно високі показники гальмування навіть в умовах інтенсивного використання. Вона складається з 4-поршневих дискових гальм з фіксованим супортом на передніх колесах та однопоршневих гальм з плаваючими супортами на задніх колесах. Спортивна гальмівна система характеризується високою стабільністю і прямим, чітко вираженим відчуттям педалі. Передні супорти виготовлені з алюмінію і об'єднані з вентильованими дисками розміру 360 × 30 мм. Вони виконані в червоному кольорі Chili Red і мають логотип John Cooper Works.

Новий MINI John Cooper Works GP в стандартній комплектації оснащений 18-дюймовими легкими кованими колесами. Диски з легкого сплаву в форматі 8,0 J × 18 важать менше дев'яти кілограм і оснащені швидкісними шинами, спеціально розробленими для цього виключно спортивного автомобіля. Кришки маточин на ексклюзивних дисках такого сплаву мають логотип GP. Конструкція і профіль шин 225/35 R 18 розроблені для забезпечення максимальної точності рульового управління, оптимальної передачі бічних сил при спортивному проходженні поворотів, а також підвищеного зчеплення при прискоренні й гальмуванні.

Неповторний дизайн, оптимізовані аеродинамічні властивості.

Новому MINI John Cooper Works GP притаманні такі особливості дизайну, які роблять його безпомилково впізнаваним прямо зі старту. Великий двоконтурний спойлер на даху, характерний дизайн переднього фартуха, відомого як Blackband, і передня губа нового MINI John Cooper Works GP утворюють гармонійний набір, розроблений для зменшення підйомної сили. Як результат, значення підйому на передній і задній осях значно знижуються в порівнянні з MINI John Cooper Works.

Крім того, передній фартух має особливо великі отвори для подачі повітря. Спойлер на даху, який виходить далеко за бокову лінію, грає ключову роль в оптимізації динаміки руху. Завдяки зміненому профілю крила він створює максимальну притискну силу з мінімально можливим аеродинамічним опором, щоб максимально сполучити автомобіль з дорогою на високих швидкостях.

Оздоблення колісної арки з вуглепластика (CFRP).

Візуальні особливості, які є важливими з точки зору аеродинамічних властивостей автомобіля, включають в себе великі та вагомо розширені накладки для колісних арок нового MINI John Cooper Works GP. Це дозволяє поєднувати дуже велику ширину колії та широкі колеса з оптимізованим повітроводом у бічній секції автомобіля.

Панелі колісних арок виготовляються за допомогою спеціального процесу з використанням комбінації матеріалів, вперше використаної в BMW Group, що складається з термопластичної основи і зовнішньої оболонки, виготовленої з армованого вуглецевим волокном пластику (вуглепластик - CFRP). Інтелектуальна легка конструкція нерозривно пов'язана з екологічним використанням ресурсів. Сировиною для зовнішніх оболонок, розроблених з особливо легкого і м'якого вуглепластика, є очищений матеріал, який переробляється після виробництва BMW i3 і BMW i8. Чотири компоненти CFRP, які необхідні для кожного транспортного засобу, виготовляються за допомогою спільного інструменту мокрого пресування. Таким чином, стає можливим застосування високоефективного виробничого процесу, який раніше реалізовувався лише у масовому виробництві. Крім того, колісні арки покриваються шестикутною структурою CFRP, подвійним матовим покриттям, а завдяки послідовній нумерації дають кожному з 3000 автомобілів унікальну візуальну родзинку. Новий MINI John Cooper Works GP - це перший автомобіль BMW Group, який демонструє матове покриття CFRP. Індивідуальний номер від «0001» до «3000» наноситься на поверхні панелей передніх колісних арок за допомогою нещодавно розробленого способу нанесення фарби.

Характерні дизайнерські штрихи свідчать про традиційний спортивний стиль.

Пуристський характер нового MINI John Cooper Works GP, орієнтований на максимальну продуктивність, ще більше підкреслюється завдяки точно розгорнутим дизайнерським акцентам. Для зовнішнього фарбування доступний тільки один ексклюзивний колір - Racing Grey металік. Тим часом дах та корпуси зовнішніх дзеркал виконані в контрастному кольорі металевого Melting Silver. Як і передній фартух, задній фартух з вбудованими задніми протитуманними фарами має виразну форму. Хрестовик на шестикутній решітці радіатора, вкладиші в нижньому повітрозабірнику і внутрішня частина спойлера на даху виконані в глянцевому кольорі Chili Red. Тим часом логотипи GP на передній і задній сторонах, зовнішні сторони спойлера на даху та оздоблення підвіконня дверей, а також фольги над бічними спідницями, завершені стилізованим “GP” - в металевому матовому покритті кольору Rosso Red.

Яскравий контраст тут забезпечують чорна обробка рамок фар, центральна решітка радіатора та задні ліхтарі, клапан заповнення палива та ручки дверей, а також вкладиш на капот та логотип MINI спереду та ззаду автомобіля. Чорні окантовки фар і максимально затемнені задні ліхтарі Union Jack також підкреслюють безкомпромісний спортивний стиль нового MINI John Cooper Works GP.

Двомісний салон зі спортивним кокпітом та зниженою акустичною ізоляцією.

Два сидіння і знижена звукоізоляція з метою оптимізації ваги також надають інтер'єру нового MINI John Cooper Works GP справжнього стилю спортивного автомобіля. Стандартна комплектація містить спортивні сидіння John Cooper Works з комбінованою оббивкою Dinamica / шкіра з сріблястими бічними краями, червоними швами, значком GP під вбудованими підголівниками та червоними пасками безпеки. Внутрішня обробка на стороні пасажира має нумерацію відповідного автомобіля. Ця деталь проектується індивідуально для кожного з 3000 екстремальних автомобілів за допомогою 3D-друку.

Спеціальне шкіряне рульове колесо John Cooper Works надає йому ексклюзивного характеру завдяки дизайнерським штрихами, зробленим із використанням процесу 3D-друку. На додаток до червоних акцентів у вигляді швів на контурах рульового колеса, виконаного з м'якої шкіри Nappa, також є металеве маркування в центральній позиції «12 годин», створене з використанням процесу адитивного виробництва. Металеві підрульові перемикачі також надруковані на 3D-принтері. На додаток до логотипу GP на їхній поверхні присутня характерна структура бджолиних сот. Ще більш яскравими акцентами в темному салоні стали червоні логотипи GP на килимках, подвійні смуги на селекторі КПП, і пофарбована в червоний колір Chili Red алюмінієва поперечна розпірка за сидіннями. Вона служить щитом для запобігання зсуву в бік сидінь предметів багажу в разі раптового гальмування.

ПОКАЗАТИ ВСІ НОВИНИ