ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПРОДАВЦЯ / ДИЛЕРА / ВИРОБНИКА НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ:

 

 

  • на випадки, якщо частини, вузли та деталі транспортного засобу (надалі – «ТЗ») пошкоджені в результаті угону, дорожньо-транспортних пригод, неналежної експлуатації, зберігання та інших подій (обставин), на які не розповсюджується відповідальність BMW Group;
  • випадки виходу з ладу та/або пошкодження та/або передчасного зносу та/або швидкого розряджання акумуляторної батареї через низьку залишкову ємність, спричинені:
    - експлуатацією ТЗ в режимі коротких поїздок та тривалих стоянок;
    - тривалим використанням електронних систем ТЗ, що живляться від акумуляторної батареї, у період стоянки, під час виконання на ТЗ будь-яких робіт з дітейлінгу поза офіційною мережею (наприклад, обклеювання тонованою плівкою, бронювання фар) тощо;
    - стоянкою ТЗ протягом часу, що перевищує допустимий строк простою, встановлений в інструкції з експлуатації ТЗ;
    - заряджанням іншого обладнання (телефонів, смартфонів, планшетів, інших електроспоживачів) від акумуляторної батареї ТЗ;

без здійснення додаткової підзарядки акумуляторної батареї з метою запобігання її глибокого розряду (в т.ч. навіть разового). Використання додаткового обладнання, що живиться від акумуляторної батареї, може призводити до прискореного розряджання акумуляторної батареї, особливо під час тривалих стоянок, а також до збільшення часу, необхідного для її заряджання. До такого додаткового обладнання належать зокрема, але не обмежуючись: відеореєстратор, сигналізація, GPS-трекінг та інше додаткове навігаційне обладнання, додаткові аудіо- та мультимедійні пристрої тощо;

  • випадки виходу з ладу та/або пошкодження та/або передчасного зносу та/або швидкого розряджання акумуляторної батареї, спричинені:
    - використанням неоригінальних та/або несертифікованих заводом-виробником ТЗ компонентів та пристроїв, що підключаються до електричної системи ТЗ;
    - випадки, що виникають внаслідок зовнішніх факторів, зокрема, але не обмежуючись, впливу температурних умов, механічних пошкоджень або корозії, спричинених потраплянням рідин, хімічних речовин або інших забруднень;
  • на старіння і деградацію акумуляторної батареї в результаті її експлуатації;
  • на випадки виходу з ладу високовольтної акумуляторної батареї внаслідок здійснення її заряджання в мережі з низькою напругою (менше 187V);
  • на пошкодження деталі(ей), що вийшли з ладу в наслідок природного зношування, на заміну матеріалів та деталей, що зношуються в ході нормальної експлуатації (т.з. деталей «нормального зношування»), беручи до уваги пробіг і умови їх експлуатації (в тому числі використання неякісних чи не рекомендованих для відповідного типу ТЗ паливно-мастильних матеріалів, технічних рідин, експлуатація в умовах запиленої атмосфери тощо);
  • на гальмівні диски і колодки, якщо пробіг перевищує 20 000 (двадцять тисяч) км. або 24 (двадцять чотири) календарних місяці (в залежності від того, яка подія настане раніше);
  • на пошкодження деталі(-ей), що підлягають періодичними замінам, зокрема під час технічного обслуговування (паливо, мастила, оливи (масла): моторні, трансмісійні, гідроприводів, елементи живлення ключів тощо, рідини: охолоджувальна, приводу зчеплення, гальмівна, омивачів вітрового, заднього стекол та фар);
  • на пошкодження фарби, спричинені зовнішніми факторами (падіння каміння, граду, подряпини, промислові опади, кислоти, луги, плями гудрону, органічні забруднення рослинного та тваринного походження тощо);
  • на пошкодження фарби та/або інших елементів, вузлів тощо ТЗ, спричинені внаслідок впливу неналежних та/або неоригінальних засобів догляду за ТЗ, а також у разі недотримання Власником та/або третіми особами технології миття / чистки, встановленої сторонніми (не офіційними) станціями, що здійснили мийку / чистку ТЗ, зокрема, але не обмежуючись:
    - використання надто високого тиску миючої рідини (води) з одночасним недотриманням відстані сопла миючого апарату до кузовних елементів ТЗ;
    - використання неправильного кута сопла миючого апарату під час мийки ТЗ;
  • на пошкодження шин;
  • на регулювальні роботи, на поточне обслуговування, періодичні перевірки і регулювання (включаючи перевірку/регулювання геометрії передньої чи задньої осей, балансування коліс тощо);
  • на такі витратні деталі та мастильні матеріали одноразового використання, як всі типи фільтрів (масляний, паливний, повітряний/салонний) окрім сажового;
  • при порушенні в роботі або поломці, які відбулися внаслідок недотримання періодичності технічного обслуговування, вказаної у документах на ТЗ, або якщо в конструкцію ТЗ були внесені зміни, не дозволені виробником/імпортером/дилером;
  • на допустимі шуми, вібрації в результаті нормального функціонування агрегатів, вузлів ТЗ (шуми від підсилювача кермового керування в крайніх положеннях кермового колеса, шум інжекторів, шум задньої підвіски при русі на дорозі з нерівним покриттям, вібрація підвіски при використанні повного приводу, скрип гальмівних механізмів при незначному вижимі педалі гальм);
  • на незначне підтікання масла (оливи)/мастила або запотівання в районі сальникових ущільнень, що не впливають на якість та/або термін роботи вузла і не вимагають поповнення масла (оливи)/мастила між плановими ТО;
  • пошкодження типу зношення, деформації, знебарвлювання деталей внаслідок їхнього природного процесу старіння (оббивки салону та/або сидінь, каркасів сидінь, гумових ущільнювачів кузова ТЗ, деталей трансмісії, підвіски, коліс, деталей кріплення, які не є невід’ємною частиною кузова ТЗ);
  • на пошкодження, що виникли внаслідок зовнішнього впливу, надмірного навантаження, не передбаченого технічними характеристиками ТЗ, будь-які механічні пошкодження, внаслідок потрапляння сторонніх предметів, внаслідок дії факторів агресивного середовища (атмосферні опади, сік дерев, пташиний послід, потрапляння комах тощо);
  • на випадки неналежної роботи та/або помилок, які проявляються під час взаємодії обладнання та/чи вузлів ТЗ зі сторонніми пристроями (зокрема, але не обмежуючись, з мобільними телефонами (смартфонами) та встановленими на них застосунками, розробленими третіми сторонами), а також на інші випадки, пов’язані із сумісністю обладнання ТЗ зі сторонніми пристроями;
  • внаслідок неналежного зберігання ТЗ;
  • на інші випадки, встановлені виробником, чинним законодавством та/або звичаями виконання гарантійних зобов’язань.

 

 

УМОВИ, ЗА ЯКИХ ВТРАЧАЄТЬСЯ ПРАВО НА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ:

 

 

  • якщо на ТЗ були встановлені запасні частини, додаткове обладнання, аксесуари, деталі та вузли, що не атестовані / не рекомендовані BMW Group;
  • якщо сервісне обслуговування, ремонт або інше втручання в механічні та електронні системи ТЗ відбувалось не на авторизованих сервісних центрах BMW Group;
  • при втручанні в системи комп'ютерів, сигналізації, аудіосистем, протиугінних засобів, втручанні в електрообладнання ТЗ тощо поза авторизованих сервісних центрів BMW Group;
  • якщо встановлений відповідними технічними нормами виробника інтервал пробігу або інтервал часу між технічними обслуговуваннями був перевищений, або роботи зовсім не виконувались;
  • при порушенні та/або невиконанні (недотриманні) положень та/або прямих заборон, що містяться в документах на ТЗ, зокрема в Інструкції з експлуатації, що призвело або ж може призвести до виникнення поломок, дефектів (недоліків), (експлуатація ТЗ з явними відчутними поломками, заправлення ТЗ не рекомендованим типом та/або маркою пального та /або заливання не рекомендованих добавок (присадок), технічних рідин, масел (олив) тощо незалежно від системності таких дій і т.п.);
  • у разі, якщо ТЗ потрапив у дорожньо-транспортну пригоду чи іншу аварію, або був пошкоджений внаслідок стихійного лиха та/або протиправних дій третіх осіб, що призвело або могло призвести до виходу з ладу деталей, вузлів, агрегатів чи ТЗ в цілому;
  • якщо ТЗ експлуатувався в ненормальних умовах (пересічна місцевість, підвищена вологість, тривала експлуатація на дорогах з високим рівнем води тощо) або приймав участь у змаганнях;
  • при несанкціонованому втручанні в систему лічильника пробігу ТЗ (одометра) чи за умови неможливості встановлення фактичного пробігу ТЗ;
  • якщо Власник / його представник ухилився від проведення технічної акції, оголошеної відносно ТЗ; або інших застережень дилерського центру щодо необхідності дотримання належних умов експлуатації, зазначених в сервісній документації
  • якщо Власник / його представник відмовився від виконання частини ремонтних робіт (або заміни будь-яких запасних частин, рекомендованих офіційним дилером, що призвело до передчасного виходу з ладу встановлених запасних частин або агрегатів.

 

 

 

НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ КОМПЕНСАЦІЇ НА ЗАСАДАХ ГАРАНТІЇ ТА ОПЛАЧУЮТЬСЯ ВЛАСНИКОМ / ЙОГО ПРЕДСТАВНИКОМ НА ЗАГАЛЬНИХ ПІДСТАВАХ:

  • роботи з технічного обслуговування, включаючи планові, та матеріали і деталі, які при цьому використовуються або замінюються;
  • регулювальні роботи, що необхідні для догляду за ТЗ, та технічного обслуговування.

 

 

 

ІНШІ УМОВИ:

Не підлягають компенсації витрати на перебування та обслуговування Власника та/або його представників у місці проведення гарантійного ремонту.

 

Дія опції «Repair Inclusive» (за наявності) не розповсюджується на:

 

  • буксирування та забезпечення мобільності;
  • оригінальні та оборотні (відновлені) запчастини (гарантія на запчастини діє виключно до закінчення строку дії гарантії на ТЗ);
  • змінні елементи світлових приборів (за виключенням ксенонових/світлодіодних ламп);
  • гарантію від наскрізної корозії (діє базова гарантія заводу-виробника 12 років);
  • лакофарбове покриття ТЗ (діє базова гарантія заводу-виробника 3 роки);
  • високовольтні акумулятори для гібридних ТЗ (строк гарантії відповідає строку, встановленому заводом-виробником для відповідних типів/поколінь високовольтних акумуляторів);
  • високовольтні акумулятори для електроскутерів (строк гарантії відповідає строку, встановленому заводом-виробником для відповідних типів/поколінь високовольтних акумуляторів);
  • акумулятори мотоциклів;
  • на регулювальні роботи, на поточне обслуговування, періодичні перевірки і регулювання (включаючи перевірку/регулювання геометрії передньої чи задньої осей, балансування коліс тощо) (за винятком, коли роботи виконуються в межах гарантійних зобов’язань в межах дії програми);
  • шуми/вібрацію/коливання тормозних дисків та колодок.

 

Швидкість заряджання високовольтної батареї автомобілів типу BEV (електромобілі) та PHEV (гібридні автомобілі) залежить від наступних умов:

 

  • тип зарядного пристрою, що використовується: звичайна розетка 220V, MINI Wallbox чи загальнодоступні зарядні станції зі змінним або постійним струмом;
  • вихідна потужність зарядного пристрою;
  • тип струму зарядного пристрою: постійний чи змінний;
  • фактична напруга в електромережі та її стабільність протягом всього періоду заряджання;
  • об’єм високовольтної батареї;
  • залишок електричного заряду у високовольтній батареї на момент початку заряджання.

 

 

Власник попереджений, що робота окремих опцій (зокрема, але не обмежуючись MINI Connected) ТЗ може потребувати укладення договорів (угод) з постачальниками послуг, які забезпечують їх функціонування. У випадку відмови Власника від укладення договору (угоди) з постачальниками послуг або припинення укладеного договору, відповідна опція ТЗ може бути деактивована будь-яким офіційним дилером MINI, в тому числі дистанційно, без додаткового попередження Власника та без виплати Власнику будь-якої компенсації та/або зменшення вартості ТЗ. Гарантійні зобов’язання не поширюються на випадки неналежної роботи окремих опцій ТЗ, функціонування яких залежить від постачальників послуг, у разі, коли Власник відмовився від укладення договору (угоди) з постачальниками послуг або укладений договір був припинений.

 

Власник може передати право (уповноважити) звертатися за проведенням гарантійного обслуговування іншій особі, зокрема, шляхом надання ТЗ в користування такій іншій особі в порядку, передбаченому чинним законодавством України (включаючи, але не обмежуючись: шляхом надання іншій особі оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ та/або встановлення іншої особи в якості належного користувача ТЗ). В цьому випадку повноваження іншої особи звертатися за обслуговуванням, оплачувати та приймати послуги та роботи (включаючи, але не обмежуючись, право підписання від імені власника заяв, наряд-замовлень, актів виконаних робіт та інших документів) підтверджуються шляхом пред’явлення такою особою оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ офіційному дилеру. Дія цього пункту поширюється, в тому числі, на випадки замовлення іншою особою від імені Власника додаткових робіт та послуг щодо ТЗ у офіційних дилерів.

 

Власник зобов’язується не здійснювати технічне обслуговування, зчитування ключів або ремонт ТЗ на території російської федерації, Республіки Білорусь, Криму, тимчасово окупованої території України та на інших підсанкційних територіях, а також забезпечити виконання цього зобов’язання особами, яким ТЗ був переданий та/або тимчасово наданий у користування. Порушення цього пункту може мати наслідком анулювання міжнародної гарантії на ТЗ та дає офіційному дилеру та/або виробнику право відмовити у гарантійному обслуговуванні ТЗ.