Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
НОМЕР 37 ПОВЕРНУВСЯ НА СТАРТ.
ЕКСКЛЮЗИВНА СЕРІЯ MINI PADDY HOPKIRK EDITION.
Ексклюзивна модель створена на честь переможця і першого тріумфу Mini Classic на легендарному ралі Монте-Карло в 1964 році.
Минуло 56 років, але спогади про великий тріумф, досягнутий культовим класичним Mini зі стартовим номером 37, не зникли. У 1964 році класичний Mini Cooper S здобув першу з трьох абсолютних перемог на легендарному ралі Монте-Карло. За кермом: тодішній 30-річний гонщик ралі з Північної Ірландії Педді Хопкірк. У його честь MINI представляє нову модель з ексклюзивним дизайном та оснащенням як символ одного з найяскравіших досягнень в історії міжнародних автогонок. Одним з безперечних нагадувань про історичну перемогу Хопкірка за кермом класичного Mini є стартовий номер 37 автомобіля-переможця, який стильно зображений на водійських і пасажирських дверях ексклюзивної моделі.
Версія MINI Paddy Hopkirk Edition зі знаменитим стартовим номером і потужним двигуном, з кузовом у кольорі Chili Red і білим дахом натхненна історичною моделлю.
Переможний заїзд Хопкірка на Mini Cooper S був несамовито відзначений глядачами та поціновувачами автоспорту у Великобританії. Керуючи маленьким британським автомобілем зі своїм другим пілотом, англійцем Генрі Ліддоном, Хопкірк не залишив жодних шансів на перемогу конкурентам зі значно більш потужними двигунами. Вирішальними факторами в складній гонитві польовими дорогами і гірськими перевалами: через лід, сніг, круті повороти і круті схили, - були маневреність, надійність Mini Cooper S і навички керування Хопкірка.
Несподівана перемога в Монте-Карло відразу зробила Педді Хопкірка найвідомішим ралійним гонщиком Великобританії. У той же час класичний Mini перетворився з улюбленця публіки на легенду автоспорту. Цей статус був підтверджений в наступні роки, коли Mini Cooper S домінував в ралі Монте-Карло. Товариші Хопкірка з фінської команди - Тімо Мякинен і Рауно Аалтонен подарували Mini ще два чемпіонських титули в 1965 і 1967 роках. Переможна серія на ралі Монте-Карло продовжує надихати шанувальників MINI по всьому світу до сьогоднішнього дня. Ексклюзивна серія MINI Paddy Hopkirk Edition подарувала можливість поціновувачам бренду висловити свою пристрасть до перегонів особливо автентичним способом.
Ексклюзивна версія вирізняється яскраво-червоним кольором кузова в стилі історичного переможця ралі, 17-дюймовими легкосплавними дисками John Cooper Works у виконанні Track Spoke Black. Оздоблення передньої решітки радіатора, передніх фар і задніх ліхтарів, повітрозабірника, дверних ручок, кришки паливного бака, логотипів MINI виконано у глянсовому чорному кольорі Piano Black.
Стартовий номер 37 також з'являється на бічних покажчиках поворотів. Інші особливості екстер'єру - це світлодіодні фари і задні ліхтарі в дизайні Union Jack, наліпки з написом «Paddy Hopkirk Monte Carlo» і єдина біла смуга на капоті з боку водія, яка, як і двері багажника моделі, має логотип і підпис переможця ралі Монте-Карло 1964 року. Крім того, відома комбінація цифр і букв 33 EJB номерного знака автомобіля, який переміг в¬ Монте-Карло у 1964 році, показана на смузі капота з використанням тривимірної графіки.
Підпис Хопкірка також присутній в салоні автомобіля на декоративній накладці з боку пасажира, яка є частиною глянцевих внутрішніх поверхонь Piano Black. Ще одна ексклюзивна особливість дизайну - світлодіодні накладки на пороги MINI з ім’ям Paddy Hopkirk. Пакет MINI Excitement і комфортний доступ також включені в версію MINI Paddy Hopkirk. Спеціальна конфігурація також включає додаткові фари в кольорі Piano Black, накладку на ключ з номером 37 і обробку лінії скління у кольорі Piano Black. Для максимального задоволення від керування і комфорту 3-дверний MINI Paddy Hopkirk Edition оснащений різноманіттям додаткових опцій, такими як система комфортного доступу, цифрова панель приладів, активна система допомога при паркуванні тощо.