MINI

MINI та IAA Mobility 2021: #BIGLOVE — почуття, що триває вічність.

Бачення екологічної мобільності та міст, що створюються для забезпечення бездоганної якості життя, свіжі стимули для спільноти MINI та чітка прихильність до розмаїття: завдяки кампанії “BIGLOVE з Мюнхена” британський преміальний бренд зробив свій внесок в Міжнародне автошоу, зокрема широкоформатним муралом на вежі «Цукрової гори» від художниці Лаквени.


Мюнхен. #BIGLOVE— це MINI-спосіб показати, як два коротких слова можуть спонукати до позитивних дій. З моменту створення бренду в 1959 році MINI прагне робити більше з меншими витратами і знаходити найбільш творчі способи використання простору. Нинішня кампанія під керівництвом британського преміального бренду, йде далі. #BIGLOVE — це вираження розмаїття, що на практиці втілюється в усіх своїх формах. Воно вітає свіже мислення і нові ідеї, незалежно від того, звідки вони прийшли. На виставці IAA Mobility 2021 в Мюнхені бренд MINI представив свій шлях до більш екологічної мобільності та інклюзивного майбутнього для всіх, грунтуючись на заяві: «Ми всі різні, але нам добре разом».


На час проведення виставки компанія MINI зробила свій внесок у пожвавлення промислового майданчика в передмісті під назвою «Цукрова гора», що фокусується на творчості, спорті, самореалізації та спільноті. На місці колишнього бетонного заводу на старій вежі тепер можна побачити різнокольоровий мурал, створений лондонською художницею Лаквеной Маківер спеціально для цього автошоу. Художній стиль Лаквени заснований на сміливих заявах і яскравих кольорах. Її мета — зробити мистецтво доступним для всіх. Ось чому вона в основному малює в громадських місцях, даруючи мистецтво людям, які інакше не мали б до нього доступу. Інсталяція продовжить прикрашати район Оберзендлінг в Мюнхені після завершення виставки IAA Mobility 2021.


Цукрова гора стала початком кампанії MINI IAA «BIGLOVE з Мюнхена», де спільнота MINI взяла участь в найрізноманітніших заходах. Захоплюючі матчі на тенісному корті World Club, швидкісні гонки на памп-треку BMX і урочисті трюки в Jam Skate Park — усі могли спонтанно зайнятися спортом або проявити свій власний стиль. Також була можливість поліпшити свої навички ді-джея на відповідному майстер-класі, де звучання спокійних бітів забезпечувало людям ідеальну атмосферу для того, щоб познайомитися і розслабитися в просторій зоні.


Ба більше, як шукачі пригод, так і поціновувачі активного відпочинку випробували міські кемпінги з наметами на даху спеціальної серії AUTOHOME для MINI Countryman. Намети на даху, які вперше виготовляються з перероблених матеріалів, зроблені з пляшок, які зібрали з океану, і повністю відповідають дизайну бренду і новаторському духу MINI, коли кожен день бренд пропонує нові екологічно чисті пригоди і перспективи.


Кампанія MINI IAA “ BIGLOVE ” продовжилася в павільйоні MINI на Ленбахплац в Мюнхені, де відвідувачі могли взяти участь в різних заходах, від кулінарії до спорту. Завдяки дисплеям, створеним британським дизайнером Полом Смітом, павільйон також перетворився на захоплююче і універсальне місце для свіжих ідей. MINI STRIP, унікальний автомобіль, який був створений Полом Смітом у співпраці з MINI, присвячений темам екологічності та інновацій для підвищення захисту навколишнього середовища. MINI STRIP підкреслює новаторський підхід до екологічної проблеми автомобільного виробництва. Керуючись загальною темою «Простота, прозорість, екологічність», автомобіль демонструє надихаючі ідеї для більш екологічного автомобільного дизайну.


Відвідувачі також мали можливість дізнатися більше про майбутній дизайн індивідуальної мобільності і міських житлових просторів за допомогою дисплеїв і панельних дискусій за участю дизайнерів і візіонерів з творчих технологічних стартапів, які підтримуються в рамках кампанії прискорення стартапів MINI URBAN-X. Потім представлені ідеї обговорювалися в прямому ефірі з лідерами думок діалогової платформи «The sooner now» під девізом «Місто завтрашнього дня створюється сьогодні».Отже, діалог між візіонерами і спільнотою MINI під час виставки IAA Mobility 2021 в Мюнхені був повністю присвячений найважливішим проблемам сучасності, з якими стикається MINI: міській мобільності, екологічності, космополітизму і індивідуальності. Таким чином, орієнтований на майбутнє бренд зміг залишити після себе позитивні стимули і почуття, які тривають і досі.