MINI

Показники продажів MINI Electric зросли майже вдвічі, а продажі бренду MINI зросли на 3,3 відсотка

у 2021 році.

Показники продажів MINI Electric зросли майже вдвічі, а продажі бренду MINI зросли на 3,3 відсотка у 2021 році.

Мюнхен. MINI росте та електрифікується. Британський бренд автомобілів преміум-класу зміг збільшити світовий продаж автомобілів на 3,3 відсотка до 302 144 одиниць у 2021 році. Моделі MINI з електрифікованим типом приводу зазнали справжнього буму попиту. Їхні показники продажів зросли на
64,3% до 53 243 автомобілів, що становить близько 18% від загального обсягу світових продажів у 2021 році. Переможцем року став повністю електричний MINI Cooper SE (споживання електроенергії у змішаному циклі: 15,2–17,6 кВтг/100 км згідно WLTP, викиди CO2 у змішаному циклі: 0 г/км). MINI Electric навіть вдалося майже подвоїти продажі (плюс 98,2 відсотка). Тепер це вже найпопулярніший варіант моделі у всьому модельному ряду MINI.

Минулого року по всьому світу було продано 34851 одиниці MINI Cooper SE. Це означає, що кожен третій покупець 3-дверного MINI вибрав
задоволення від керування без шкідливих викидів. Крім того, було продано 18 392 MINI Cooper SE Countryman ALL4 (витрата палива у змішаному циклі: 1,7–2,0 л/100 км, витрата електроенергії у змішаному циклі: 13,1–14,0 квтч/100 км, викиди CO2 у змішаному циклі: 40–45 г/км згідно WLTP). Plug-in гібрид зафіксував зростання продажів на 24,2 відсотка. Майже кожен четвертий MINI Countryman вирушає у дорогу з електрифікованою трансмісією.

"Відмінний загальний результат і той факт, що кожен десятий новий MINI є повністю електричним, показують, що наша стратегія на майбутнє полягає в правильному виборі пріоритетів", - говорить Бернд Кербер, голова бренду MINI. "Спільнота MINI зростає і рухається до електромобільності великими кроками".

Майже кожен третій новий MINI у Німеччині електрифікований.

Найважливішим ринком для MINI Cooper SE у 2021 році знову стала Німеччина, де було продано більше 10 000 одиниць повністю електричного MINI SE. До цього додалися 3473 одиниці MINI Cooper SE Countryman ALL4, так що в Німеччині близько 31% всіх нових зареєстрованих MINI в 2021 році були  електрифіковані.

Більш висока частка досягається тільки в кількох країнах світу, включаючи Норвегію, де близько 96 відсотків усіх нових MINI, поставлених клієнтам минулого року, мали виключно електричну або гібридну трансмісію. Цей показник поступається лише Ісландії. Там вперше у 2021 році були продані виключно електрифіковані MINI. На MINI Cooper SE припало 62 відсотки продажів, а на MINI Cooper SE Countryman ALL4 – 38 відсотків.

Рекордні продажі для бренду John Cooper Works.

MINI поставив нові рекорди не лише у галузі електромобільності. Бренд John Cooper Works також встановив новий рекорд продажів у 2021 році. У всьому світі покупці обрали модель JCW у 21 132 випадках. Це зростання на 2,4 відсотки порівняно з попереднім роком. 7,0 відсотків усіх нових моделей MINI,
зареєстрованих минулого року, мають логотип John Cooper Works.

Майже 45 відсотків (9389 одиниць) всіх нових зареєстрованих автомобілів John Cooper Works побудовані на базі 3-дверного MINI.

Продажі MINI John Cooper Works Countryman (витрата палива у змішаному циклі: 8,3–7,6 л/100 км, викиди CO2 у змішаному циклі: 188–173 г/км відповідно до WLTP) склали 4 317 нових автомобілів, MINI John Cooper Works Clubman (витрата палива у змішаному циклі: 7,9–7,4 л/100 км, викиди CO2 у змішаному циклі: 180–168 г/км відповідно до WLTP) – 3 945 одиниць, а MINI John Cooper Works Convertible (витрата палива у змішаному циклі: 7,4–7,1 л/100 км, викиди CO2 у змішаному циклі: 168–161 г/км відповідно до WLTP) – 3 481 одиниці.

Великобританія залишається найважливішим ринком для MINI у 2021 році.

Автомобілі MINI тепер доступні у 109 країнах світу. Також у 2021 році найвищі показники продажів були зафіксовані у рідній країні бренду –
Великобританії, куди було поставлено 46 211 автомобілів MINI. Другим за важливістю ринком збуту стала Німеччина із 43 004 одиницями. За ними йдуть Китай (30 546 одиниць, зростання на 5,2%) та США (29 930 одиниць, зростання на 6,3%).

Зростання інтересу до задоволення від водіння в стилі MINI стало глобальним явищем і в 2021 році. Рекордні результати та особливо високі темпи зростання зафіксовані на окремих ринках у всіх регіонах збуту. У Європі особливо виділялися Румунія із зростанням продажів на 28,9%, Франція із зростанням на 16,3% та Італія із зростанням на 9,5%.