MINI John Cooper Works: герой дороги, гоночних треків і фестивалю Cannes Lions 2018.

Екстремальний MINI John Cooper Works підкорює все більше людей по всьому світу своїм спортивним характером і гоночним духом, який покладено в основу ДНК моделі. І мова йде не тільки про шанувальників бренду, але й про професійну спільноту. Цього року маркетингова кампанія, присвячена MINI John Cooper Works, отримала визнання на найвідомішому в світі фестивалі рекламної індустрії - Cannes Lions 2018.

 

Відеоролик MINI "The Faith of a Few" отримав два золотих і два срібних «лева» в категорії Film Craft.

MINI

 

 

Емоційна кампанія для MINI John Cooper Works відновлює в пам'яті гоночні заїзди 1960-х років, коли класичний Mini тричі здобув перемогу на знаменитому ралі в Монте-Карло. Абсолютно несподівані для експертів, а тому зустрінуті радістю натовпу, перемоги 1964, 1965 і 1967 років перетворили малолітражний британський автомобіль в справжню легенду автоспорту - багато в чому завдяки особистому внеску легендарного конструктора Формули-1 Джона Купера. Саме він переконав Алека Іссігоніса, творця класичного Mini, спроектувати конкурентоспроможну спортивну версію компактного і економічного хетчбека. Відеоролик "The Faith of a Few" повертає глядача до першої перемоги Mini у Монте-Карло. Автентичні декорації оживляють в уяві неймовірну атмосферу січня 1964 року, коли Mini Cooper S першим перетнув фінішну лінію, розгромивши більш потужних суперників всупереч всім прогнозам скептиків.

 

Головна думка сюжету, який вразив журі фестивалю Cannes Lions 2018 - «У кожному MINI є легенда». У заключній сцені поруч з класичним Mini Cooper S з'являється сучасний MINI John Cooper Works, що символізує зв'язок минулого і сьогодення. «Емоційний візуальний ряд підкреслює продовження неймовірної історії класичного Mini в сучасних моделях John Cooper Works», - коментує Марк Ленгнінг, глава департаменту бренд-менеджменту MINI. Ролик є частиною загальної рекламної та продуктової кампанії, яка демонструє, що поєднання спортивності, ексклюзивності і передових технологій привносить неповторний гоночний дух у повсякденні поїздки. Успіх в Каннах прокоментував також Себастьян Макенсен, старший віце-президент MINI: «Видатні результати нашої рекламної кампанії тепер увінчалися перемогою на найвищому рівні. Це показує, що «дух переможця» живе не тільки в моделях John Cooper Works, а й в команді, що займається їх просуванням». Рекламна кампанія бренду була реалізована спільно з агентством Jung von Matt Spree, а ролик, який підкорив Канни, випустила компанія Anorak Film.

 

Крім чотирьох спортивних автомобілів в модельному ряду MINI, який досяг рекордних продажів в 2017 році і протягом перших п'яти місяців 2018 року, спортивну спадщину бренду представлено додатковим обладнанням і колекцією аксесуарів John Cooper Works. Кожен власник MINI може додати своєму автомобілю спортивності за допомогою додаткового пакету John Cooper Works і підкреслити гоночний стиль спеціальними аксесуарами JCW.

Імідж бренду John Cooper Works заснований не тільки на перемогах минулого. З тріумфу в Монте-Карло пройшло більше 50 років, але технології John Cooper Works і зараз приносять перемоги на перегонах. Про це свідчать і останні ралійні успіхи MINI. Здобувши чотири перемоги поспіль на ралі Дакар, MINI і John Cooper Works безумовно увійшли в історію сучасного автоспорту. Команда MINI John Cooper Works Rally домінує в заїздах на далекі дистанції. У минулому році вона перемогла в італійській гонці Baja, а зовсім недавно - в чемпіонаті світу з ралі-кросу FIA Cross Country Rally World Cup 2018.