Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ.
ВНИЗ ДОРОГОЮ.
ЯКІ ФАКТОРИ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗАПАС ХОДУ?
РОЗМІР БАТАРЕЇ.
Як правило, чим більша ємність акумулятора, тим довше ви можете їздити. Але це ще не все.
Акумуляторні батареї – найважчий і найдорожчий компонент електромобіля. І настає переломний момент, коли для більшої батареї потрібен більш потужний двигун для досягнення стабільної швидкості прискорення, а також більш потужні шасі і гальма для управління швидкістю, вагою і тягою. Тому дуже важливо знайти оптимальний баланс між вагою і запасом ходу, щоб отримати максимальну ефективність і дієвість від використовуваних ресурсів.
ЯК МОЖНА ПОДОВЖИТИ ЖИТТЯ ВАШОГО АКУМУЛЯТОРА?
Намагайтеся не залишати автомобіль в повністю зарядженому або розрядженому стані. У кращому випадку, рівень заряду акумулятора повинен складати 20-80%, особливо якщо ви залишаєте його на тривалий час, і заряджайте його повністю тільки для поїздок на далекі відстані.
Зведіть до мінімуму використання швидких зарядних пристроїв (DCFC). В екстрених випадках ви можете використовувати швидку зарядку, але якщо ви залишаєте автомобіль заряджатися на ніч, то зарядний пристрій 2 типу стане оптимальним варіантом для вашого автомобіля.
Ви не можете контролювати клімат, але зробіть все можливе, щоб уникнути дуже високих температур. У спекотні дні надавайте перевагу паркуванню в тіні.
MINI Cooper SE 3 door :
ЕКОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ.
На запас ходу електромобіля може вплинути низка факторів.
- Вітер
- Швидкість (власний зустрічний вітер)
- Аеродинаміка
- Вікна і панорамний дах
- Температура
- Щільність повітря (може вплинути на акумулятор)
Хоча ті самі фактори можуть впливати на кожен автомобіль, незалежно від трансмісії, на електромобілі вони впливають більш помітно.
ЩО ТАКЕ ЕФЕКТИВНЕ ВОДІННЯ?
ЦЕ ПЕРЕДБАЧЕННЯ.
Рекуперація.
Повністю електричні транспортні засоби та гібриди можуть використовувати свої електродвигуни для уповільнення і перетворення кінетичної енергії в електричну. Цей процес рекуперативного гальмування називається рекуперацією.
Водіння з однією педаллю.
Електромобіль MINI пропонує можливість водіння з однією педаллю. Якщо ви натиснете на педаль газу, ви прискоритеся. Підніміть ногу з педалі і гальмуйте. Технічно це не гальмування чотирма колесами з блокуванням, а постійне уповільнення, яке ви можете за необхідністю посилити за допомогою педалі гальма.
Загалом, якщо ви хочете по максимуму використовувати кожен ват, постарайтеся знижувати швидкість без педалі гальма. Рекуперація покращує паливну економічність і гарантує, що вся потужність вашого двигуна буде доступна для прискорення. Варто зробити додатковий поворот або два, щоб відчути рекуперацію і забути про педаль гальма.
MINI Cooper SE 3 door :
ПЛАВНА ЇЗДА.
Агресивне водіння, а саме швидке прискорення і різке гальмування, витрачає енергію. Навіть при рекуперативному гальмуванні система може відновити лише частину потужності. Якщо ви хочете ефективно використовувати енергію, просто розслабтеся, насолоджуйтеся плавною динамікою і ковзайте містом.
РЕЖИМИ ВОДІННЯ.
Кожен режим водіння налаштовує систему по-різному, щоб сфокусуватися на економії палива або продуктивності в залежності від вашого вибору. Варто зробити кілька поїздок, щоб ознайомитися з характеристиками різних режимів водіння і скористатися опціями. Усі електрифіковані MINI оснащені режимами водіння.
ЯК ПЛАНУВАТИ ДОВГУ ПОЇЗДКУ.
ЗНАЙ СВІЙ МАРШРУТ.
Перевірте наявність зарядних станцій в дорозі.
Погляньте на карту заряджання перед від'їздом, щоб отримати огляд ваших варіантів. Впишіть час для заряджання у свій маршрут. В ідеалі ви могли б спланувати зупинки для заряджання, щоб вони відповідали вашим звичайним звичкам – наприклад, робити перерви або обідати.
Менше – більше.
Повторне заряджання від 10% до 80% зазвичай більш ефективне, ніж очікування одноразового повного заряджання.
ДУШЕВНИЙ СПОКІЙ.
Сумісність.
3-ДВЕРНИЙ ХЕТЧБЕК MINI COOPER SE оснащений роз'ємом CCS, що робить його сумісним практично з будь-яким громадським зарядним пристроєм в Європі.
FAQS.
MINI CHARGING.
- Вимкніть двигун і ввімкніть ручне гальмо.
- При необхідності перед зарядкою встановіть струм.
- Не використовуйте подовжувальні кабелі.
- Завжди підключайте і відключайте зарядний кабель в такому порядку:
Підключення:
1. Підключіться до розетки.
2. Підключіться до автомобіля.
Відключення:
1. Відключіться від автомобіля.
2. Відключіться від розетки.
Світлодіоди:
- Біле світло: сигнальне світло
- Червоне світло: помилка зарядки
- Помаранчевий світло: ініціалізація
- Синє світло: зарядка активна
- Зелене світло: зарядка завершена.
5. Замкніть автомобіль. Процес заряджання почнеться тільки після того, як ваш автомобіль буде замкнений.
Звичайне заряджання змінним струмом:
Воно ефективно заряджає ваш автомобіль, в першу чергу за ніч, але також і протягом дня. У порівнянні з домашньою розеткою зарядна станція змінного струму забезпечує більшу потужність і може зарядити акумулятор всього за кілька годин. Цей тип зарядної станції називається зарядною станцією змінного струму.
Швидке заряджання постійним струмом (DC **):
Станції швидкої зарядки постійним струмом ** – кращий варіант, коли вам потрібно швидко зарядити свій автомобіль. Вони можуть швидко зарядити акумулятор вашого автомобіля – наприклад, коли ви ходите по магазинах або перекушуєте. Процес зарядки триває від 30 до 40 хвилин. Цей тип зарядної станції називається зарядною станцією постійного струму **.
ЕКОЛОГІЧНІ І СОЦІАЛЬНІ СТАНДАРТИ В МЕРЕЖІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.
Основною сировиною для високовольтних акумуляторних батарей є кобальт, літій, графіт і нікель. Корпус високовольтної батареї виготовлений з алюмінію. MINI (BMW Group) прагне до розвитку відповідального та екологічного ланцюжка поставок, і такого, що відповідає нашим власним високим етичним стандартам і стандартам прав людини. Кожен призначений постачальник повинен надати інформацію про дотримання екологічних, соціальних та корпоративних стандартів, включаючи дотримання прав людини і заборону примусової праці. Ми тісно співпрацюємо з ключовими постачальниками сировини, щоб гарантувати, що всі матеріали отримані з відповідальних джерел як для захисту, так і для поліпшення навколишнього середовища, а також для забезпечення безпеки і добробуту співробітників на будь-якому етапі ланцюжка поставок. Ми також продовжуємо оптимізувати логістичні операції, щоб мінімізувати можливі наслідки транспортування компонентів на наші заводи.
Разом з BASF, Samsung SDI і Samsung Electronics ми прагнемо до екологічного видобутку кобальту. У рамках спільного проєкту в Демократичній Республіці Конго ми хочемо зрозуміти, як можна поліпшити умови життя і праці місцевого населення. Щоб запобігти або пом'якшити несприятливі впливи і не підвести населення Конго, ми також доручили Німецькому товариству міжнародного співробітництва (GIZ) GmbH поліпшити умови праці при кустарному видобутку кобальту в рамках пілотного проєкту в Демократичній Республіці Конго. Ми усвідомлюємо свою відповідальність за те, що сировина видобувається і переробляється в нормальних умовах. Ми регулярно знаходимося на локації, знаємо шахти і методи роботи наших партнерів і забезпечуємо чистий видобуток. На додаток до цього, щоб в цілому обмежити потребу в критично важливому сировину, такому як кобальт, BMW Group має на меті збільшення частки переробленого кобальту в акумуляторних елементах.
У процесі закупівлі алюмінію ми робимо цей матеріал доступним для наших постачальників. Це створює велику безпеку планування з обох сторін. З огляду на постійний попит на екологічно чистий вироблений алюміній, компанія BMW Group став першим виробником автомобілів, що приєдналася до ініціативи Aluminium Stewardship Initiative, яка активно вимагає екологічної та соціальної стійкості сертифікованого алюмінію на всьому виробничо-збутовому ланцюжку алюмінію – від рудника до процесу вторинної переробки. Ми також прагнемо використовувати більше переробленого алюмінію в наших виробничих процесах. Використання вторинних матеріалів робить позитивний вплив, особливо на такі аспекти стійкості: біорізноманіття, викиди CO2 (особливо в сировинних матеріалах з енергомістким виробництвом, таких як алюміній, сталь і мідь) і скорочення відходів. Середня частка вторинного алюмінію в наших автомобілях становить 20%. Для алюмінієвих ливарних сплавів вона становить 40%. Ми працюємо з Aluminium Stewardship Initiative над сертифікацією наших партнерів відповідно до викладеного стандартом сталого розвитку. Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт "aluminium-stewardship.org